niedziela, 2 czerwca 2013

Aktualizacja- włosy kwietniowe :)

Hejka, czas na aktualizację moich pasm z kwietnia... Oto one:



W tym miesiącu pielęgnacja kosmetyczna jest bardzo skromna: 

Do mycia skalpu wykorzystywałam dwa dziecięce szampony:
-Bambino
-Babydream
a do mycia włosów na długości:
-szampon Radical do włosów zniszczonych

Okazało się bowiem w połowie kwietnia, że mam uczulenie na drogeryjne szampony z SLS-ami, co skutkuje łuszczeniem się skóry skalpu. Przerzuciłam się więc na szampony dziecięce.



Jeśli chodzi o odżywki, nakładałam je tylko na końcówki (silikonowe odżywki, bo moje końce je ukochały :)) 
-Wella Intense Repair
-Elseve Cement Ceramidy


Olejowałam je przed każdym myciem (zdjęć olejów brak z powodów niezależnych od autorki :)) Najczęściej używałam oleju kokosowego, ale zdarzył się też palmowy, Himalaya Herbals, Babydream i amla.

Włosy na zdjęciu zostały dzisiaj umyte szamponem Bambino, nie nałożono na nie odżywki, aby pokazać ich prawdziwy stan.


A plany na następny miesiąc to:
-zaczęcie kuracji pokrzywowej
-kupno oleju amla i oleju jaśminowego
-częstsze nakładanie masek
-użycie ampułek z Marion


Pozdrawiam, Orient Chameli :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz