czwartek, 30 maja 2013

Ziaja odżywka- codzienna pielęgnacja (b/s)




 Odżywkę z Ziai otrzymałam w prezencie. Nie byłam do niej przekonana i dłuuugo stała w łazience, czekając na swoją kolejkę. Jednak zawsze miałam w domu lepsze odżywki b/s i nie miałam ochoty jej używać. Jednak nadszedł taki dzień, kiedy w domu nie miałam totalnie żadnej dobrej odżywki b/s i wtedy ta rzuciła mi się w oczy.
Powiem tak: Nie jest to ideał. Użyłam raz zgodnie z przeznaczeniem i więcej jej tak nie użyłam, bo nie dała żadnego efektu. Zero, null...
Wykończyłam ją do olejowego serum:
-odżywka Ziaja
-olejek Babydream
-olej kokosowy
-woda

W takiej kombinacji działa i to nawet okej.
Kosztuje 4 złote i starcza na długo. Niestety ja jej więcej nie kupię.


Pozdrawiam, Orient Chameli :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz