poniedziałek, 20 stycznia 2014

Lakier Bell Air Flow Lotus Effect- kolor 83



Biedronka jaka jest, każdy wie... nie w kropki, o dyskont tu chodzi :) To spożywczak, ale czasami zdarzają mu się perełki kosmetyczne. Ja odkryłam w tym sklepie płyn micelarny, żel do mycia buzi i szampon z Natei, które Biedra ma w stałej ofercie. Jednak czasami pojawiają się produkty, które nie wchodzą do asortymentu na stałe i aż chciałoby się zakrzyknąć ''Czemu?!''. Miałam tak z odżywką DeBa, miałam z płatkami na oczy w kształcie i o cudownym zapachu plasterków kiwi, teraz mam tak z lakierem do paznokci Bell. To cudowny produkt- nie śmierdzi jak inne tanie lakiery ( kosztował mnie 5 złotych z groszami), kryje moje paznokcie już w jednej warstwie i kolor trzyma się długo.
Ja przez praktycznie całe swoje życie obgryzam paznokcie, nie mogę się tego oduczyć. Teraz jestem na odwyku,od miesiąca nie wsadziłam palucha do buzi (((:))), więc sobie spokojnie rosną. Jednak są bardzo słabe i bardzo łatwo je złamać i powyginać. Nie mam więc wyjścia, jak tylko te moje pazurki malować lakierami. Wtedy są twarde, a ładnie pomalowany paznokieć szkoda gryźć :)
Nie kupuję lakierów do paznokci zbyt często, bo jak wspomniałam- gryzę je, a kukutków nie da się pomalować. Bell trafił do mnie przez czysty przypadek, i gdzieś tam sobie leżał, zapomniany. Aż do teraz. Ma tak cudowny kolor (jedna warstwa daje kolor delikatnie różany, dwie mocny, oczowalny róż), że od dwóch tygodni praktycznie jestem na trybie lakier-zmycie-olejek rycynowy albo Regenerum albo Eveline-lakier...

Skład (za wizaz.pl) : Butyl Acetate, Ethyl Acetate, Nitrocellulose, Adipic Acid /Neopentyl Glycol/ Trimmelitic, Anhydride Copolymer, Acetyl Tributyl Citrate, Isopropyl Alcohol, Stearalkoniun Bentonite, Sucrose Acetate Isobutyrate, Acrylates Copolymer, N-Butyl Alcohol, Styrene/Acrylates Copolymer Benzophenone-1, Silica Dimethicone Trimethylsiloxysilicate, Trimethylpentanediyl Dibenzoate, Alcohol Denat., Polyvinyl Gutyral, Alumina.

Cena, jak wspomniałam, w Biedrze wynosiła 5 złotych, ale myślę, że regularnie nie kosztuje więcej jak 10. Polecam, naprawdę.


Pozdrawiam, Orient Chameli :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz