poniedziałek, 20 stycznia 2014

Rzepowa Joanna- wcierki :)

Hej.
Jestem wielką fanką wcierek. Dotychczas stosowałam Jantara i wodę brzozową. Staram się wcierać je regularnie, jednak nie wszystko działa tak, jak powinno. Woda brzozowa zrobiła mi malutkie ziaziu- nie wiem dlaczego, ale do niej nie wrócę. Resztki zostały zużyte jako płukanka. W zamian kupiłam sobie dwie wcierki:




Joannę rzepę w superopakowaniu z aplikatorem, ułatwiającym dozowanie produktu oraz:




Joannę rzepę w ampułkach (dlaczego obraz jest odwrócony? Ratunku!). Jak widać, zużycie rzepki ''zielonej'' jest minimalne, wcierałam ją może trzy razy, natomiast ampułek zużyłam 5, dwie mi pozostały. 

Pierwsza, czyli zielona kuracja:

Kuracja wzmacniająca Rzepa przeznaczona jest dla włosów przetłuszczających się, ze skłonnością do łupieżu i wypadania. Zawiera bogaty zestaw aktywnych czynników - takich jak ekstrakt z czarnej rzepy oraz inne specjalnie wyselekcjonowane ekstrakty naturalne i składniki energizujące, aby wzmacniać włosy i skutecznie zmniejszać przetłuszczanie się skóry głowy. To specjalistyczny produkt do wcierania w skórę głowy, który pozwala osiągnąć dobre rezultaty przy regularnym stosowaniu.
Specjalna formuła neutralizuje charakterystyczny zapach czarnej rzepy i zwiększa komfort stosowania.

Skład: Aqua, Alkohol Denat., PEG-75 Lanolin, Raphanus Sativus Extract, Urtica Dioica Extract, Arcitium Lappa Extract, Humulus Lupulus Extract, Glycogen, Glycerin, Niacinamide, Panthenol, Menthol, Allantoin, Laureth-10, Citric Acid, Parfum, Benzyl Salicylate, Butylphentyl Methylpropinal, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, Dmdm Hydantoin, Methylchloroisothiazolino ne, Methylisothiazolinone (06.05.2008) [za wizaz.pl]

Druga natomiast, ampułki:


Ampułki wzmacniające Rzepa przeznaczone są dla włosów przetłuszczających się, ze skłonnością do łupieżu i wypadania. Zawierają bogaty zestaw aktywnych składników - ekstrakt z czarnej rzepy oraz inne wyselekcjonowane ekstrakty naturalne, a także witaminę PP, mentol, dermosacharydy i prowitaminę B5, aby skutecznie zmniejszyć przetłuszczanie się skóry głowy oraz działać energizująco i wzmacniająco. To specjalistyczny produkt do wcierania w skórę głowy, który pozwala osiągnąć wyjątkowe rezultaty przy regularnym stosowaniu. Unikatowa receptura preparatu oparta jest na starannie dobranych składnikach działających stymulująco, wzmacniająco i energizująco na cebulki włosowe. Zawiera wyjątkowo wysokie stężenie ekstraktu z czarnej rzepy, uznawanej przez medycynę ludową za jeden z najskuteczniejszych, naturalnych środków wzmacniających i zapobiegających wypadaniu włosów.[za wizaz.pl]

A jakie jest moje zdanie?

Zdecydowanie wolę ampułki. W jednej mieści się trochę za dużo jak na raz produktu, więc jedna była przeze mnie stosowana na 2-3 razy. I jestem bardzo zadowolona. Koszt nie jest wysoki, bo kosztują od 7 do 10 złotych, a efekt jest. Minusem jest tylko fakt, że trochę przesuszyło mi skalp po tygodniu stosowania, ale połączyłam to z wcieraniem żelu aloesowego i pozbyłam się problemu.

Czy polecam? Tak.
Czy kupię ponownie? Tak.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz