sobota, 9 lutego 2013

Fryzury na wesele :)

Hejka. 9 sierpnia wybieram się na wesele kuzyna i już teraz rozpoczęłam przeglądanie stron z fryzurami, aby sobie jakąś wybrać. Wiem, może się wydawać pół roku za wcześnie, ale muszę jeszcze wybrać sobie sukienkę i do niej dopasować fryzurkę :P Mam długie, farbowane na ciemny brąz (gryzę za mówienie, że to czarny), falowane z tendencją do kręcenia włosy.  Podobają mi się luźne, delikatne fryzury, żadnego tapirowania, żadnego lakierowania, aż głowa nam opadnie od ciężaru... Mam wielki dylemat, bo nie chcę też fryzury- ''Nic nie zrobiłam'', czyli takie włosy jak zwykle, zwyczajne fale opadające na ramiona i plecy. Zawsze mam takie nerwy z fryzurami, bo wolę mieć przygotowane kilka wersji. Podczas poprzedniego wesela w rodzinie miałam przygotowaną fryzurkę, a kiedy przyszło co do czego- sama kręciłam sobie loki i tak poszłam na wesele. Teraz mam parę propozycji dla samej siebie, a kto wie, może i dla którejś z was?






Wiadomym jest, że do fryzurki wypada także mieć ładny makijaż :) Jestem brunetką, moja sukienka najprawdopodobniej będzie jasna, może coś w stylu różu, żółci, błękitu, bo takie kolory wprost kocham ... Tutaj są makijaże, które wydaje mi się, że będą pasować do jakiejkolwiek sukienki i wydobędą głębię moich zielonych oczu.





Ten post nie mógłby się obyć także bez sukienek, jakie mi się podobają... Nie wiem, czy będę szukać podobnych na allegro i w sklepach, czy po prostu uszyję sobie taką u krawcowej, ale oto sukienki, które przyprawiają mnie o prawdziwy zawrót głowy:






Może ten post nie był typowo kosmetyczny, ale w sumie... nikt nie powiedział, że trzeba pisać tylko o kosmetykach, right? :) W każdym razie może coś sobie wybiorę. Najbardziej podoba mi się sukienka nr 1 i ostatnia, w stylu baby doll :) W każdym razie, efekt na pewno pokażę :)

Pozdrawiam, Orient Chameli :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz