czwartek, 30 maja 2013

Mleczko do mycia twarzy Avon :D



Mleczko to wygrałam w gazecie, razem z paroma innymi kosmetykami z Avonu. W zestawie był jeszcze ręczniczek. Mleczko służy do mycia twarzy, jest bardzo delikatne, pachnące i cudownie działające. Oto skład tego cuda (zdjęcie można powiększyć, klikając na nie :D)




Ja do mycia buzi zwykle używam zwyczajnych żelów, jednak to mleczko skusiło mnie na tyle, że zastanawiam się nad kupnem drugiego. Nie jest wydajne, niestety. Jestem przyzwyczajona do mocnych żeli i muszę użyć sporo mleczka na jeden raz, aby cokolwiek poczuć. Niestety, nie jestem zachwycona też ceną, bowiem mleczko to kosztuje 20-25 złotych, w zależności od katalogu. Identycznie na mnie działa mleczko do mycia buzi z Alterry, a jest cztery razy tańsze.
Otwiera się na praktyczny klips, co jest z jednej strony praktyczne, z drugiej niezbyt, ponieważ po tygodniu użytkowania klips przestał się domykać i kiedy pozostawię go nieopatrznie na umywalce, zbiera się tam woda, więc niestety, ale za to malutki minusik.
Zapach, jak wspomniałam, odurza. I utrzymuje się na buzi. Mam wrażenie, że pachnę z daleka tym żelem i dominuje on nawet nad perfumami. Uwielbiam to, ale jeśli ktoś nie chce, aby coś zdominowało jego perfumy, nie polecam.

Czy kupię ponownie? Raczej nie, z powodu ceny... Są tańsze produkty, a teraz będę testowała żel do mycia z Lirene i jego recenzji też się spodziewajcie :)



Pozdrawiam, Orient Chameli :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz